Wybór czcionki w logo RECENZEX nie był przypadkowy. Jest to hołd dla firm powstałych w latach 90-tych. Kiedy w Polsce kapitalizm dopiero raczkował wiele małych firm szukało czegoś co ich wyróżni na tle konkurencji.
Tym elementem było logo – czyli wizytówka ich firmy. Wielu właścicieli z pomocą agencji reklamowych wybierało czcionkę REVUE – czyli połączenie nowoczesnego designu z czytelnością grubego kroju.
Z biegiem lat sporo film upadło, inne przeszły zmiany wizerunkowe przez co czcionka REVUE zaczęła odchodzić w niepamięć. Aby uchronić ją przed zapomnieniem przemierzamy Polskę i poszukujemy reklam oraz znaków, które wciąż wykorzystują font symbolizujący przedsiębiorczość Polaków w latach 90tych.
jak Boga kocham kiedyś go odkupimy i wjedziemy na Youngtimer Warsaw. ZA ZGODĄ ORGANIZATORÓW LUB BEZ
I NAJPOTĘŻNIEJSZY CIEMIĘŻCA ZE WSZYSTKICH: