Czcionka REVUE

Wybór czcionki w logo RECENZEX nie był przypadkowy. Jest to hołd dla firm powstałych w latach 90-tych. Kiedy w Polsce kapitalizm dopiero raczkował wiele małych firm szukało czegoś co ich wyróżni na tle konkurencji.

Tym elementem było logo – czyli wizytówka ich firmy. Wielu właścicieli z pomocą agencji reklamowych wybierało czcionkę REVUE – czyli połączenie nowoczesnego designu z czytelnością grubego kroju.

Z biegiem lat sporo film upadło, inne przeszły zmiany wizerunkowe przez co czcionka REVUE zaczęła odchodzić w niepamięć. Aby uchronić ją przed zapomnieniem przemierzamy Polskę i poszukujemy reklam oraz znaków, które wciąż wykorzystują font symbolizujący przedsiębiorczość Polaków w latach 90tych.

Chlewiska [ 51.235714, 20.757135 ]
Lublin [ 51.242115, 22.617658 ]
Katowice – sieć sklepów RABAT
Kraków [ 50.074195, 20.012984 ]
Mińsk Mazowiecki [52.180869, 21.561744]
Mysłowice
Opatów [ 50.802117, 21.426362 ]
Radzyń Podlaski
Rościszewo [ 52.904367, 19.775169 ]
Sosnowiec
Toruń
Toruń targowisko miejskie [ 53.017670, 18.599357 ]
Węgrów [ 52.395372, 22.027039 ]
jak Boga kocham kiedyś go odkupimy i wjedziemy na Youngtimer Warsaw. ZA ZGODĄ ORGANIZATORÓW LUB BEZ
Świat wirtualny – Postal 1
Świat wirtualny – GTA 3

I NAJPOTĘŻNIEJSZY CIEMIĘŻCA ZE WSZYSTKICH: